حرف های ناگفته

حرف های ناگفته

 

..............گاهی دلم می گیرد از آدم هایی كه در پس نگاه سردشان با لبخندی گرم فریبت می دهند

دلم می گیرد از خورشیدی كه گرم نمی كند و نوری كه تاریكی می دهد

ازكلماتی كه چون شیرینی افسانه ها فریبت می دهند دلم می گیرد

از سردی چندش آور دستی كه دستت را می فشارد و نگاهی كه به توست و هیچ وقت تو را نمی بیند

از دوستی كه برایت هدیه دو بال برای پریدن می آورد و بعد پرواز را با منفور ترین كلمات دنیا معنی می كند.............



نظرات شما عزیزان:

ناصر
ساعت20:24---24 شهريور 1390
سلام دوست عزیز وب جالبی داری من که لذت بردمپاسخ:سلام ممنون که به وب من سر زدید اگه خواستین با هم تبادل لینک کنیم حتما بگین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ پنج شنبه 24 شهريور 1390برچسب:, ] [ 20:4 ] [ mahdi ] [ ]