با سلام خدمت دوستای گلم


ب وبلاگم خوش اومدین


امیدوارم از مطالب وبلاگم خوشتون بیاد


اگه خواستین تبادل لینک کنیم با کمال میل قبول میکنم فقط کافیه بهم خبر بدین

پیشنهاد همکاری تو اشتراک گذاری مطالب رو بهتون میدم

خواستین خبر بدین


...امیدوارم روز هایی پر از موفقیت داشته باشین...



نظرات شما عزیزان:

فربد
ساعت23:39---25 ارديبهشت 1392
سلام
تبادل لینک 3 طرفه بهترین و سریع ترین راه برای افزایش رتبه وب سایت هست خوشحال میشیم سایتتون رو تو دایرکتوری ما لینک کنید www.linkkon.ir


maneli
ساعت1:04---25 ارديبهشت 1392
سلام
وبلاگتون رو کامل دیدم همونطور که خواسته بودید.
وبلاگ جالبی دارید بهتون تبریک میگم عاشقانه و رمانتیک قالبتون هم بسیار فانتزی و زیباست از اینکه احساستون رو با دیگرانی که حتی نمیشناسید شریک شده اید ازتون سپاسگذارم براتون بهترینهارو آرزومندم.


خسته تنها
ساعت20:24---1 ارديبهشت 1392
صبورانه در انتظار زمان بمان

هرچیز در زمان خودش رخ میدهد

باغبان اگر باغش را غرق آب هم کند

درختان خارج از فصل خود میوه نمیدهند...
شما رو با افتخار لینک کردم


علی قهرمانی
ساعت2:01---27 فروردين 1392
از شما دعوت شده به وب سایت شعر وادب سری بزنید از طرف مدیر وب با تبادل لینک هم موافق هستم..

روزگاریست یارم نیست

جهنمی شدم کسی کنارم نیست

نهال بودم درحسرت درخت!

درخت می شوم شوق برگ بارم نیست

به این نتیجه رسیدم که سجده نکردنم

بجز مبارزه با آفریدگارم نیست......
علی قهرمانی


فاطمه
ساعت10:31---6 فروردين 1392
سلام.

من سالمــم اما كمـــي حالم عجـــيب است
حال دلــــم اين روزها خيـــلي غريـــب است
چون ميــــــگريزد از تمـــــــام دل خوشي ها
از خنــــده هاي كودكانه بي نصـــــيب است
شايـــــــد تصــــــور ميـــــــــكني حال بدم را
مانند يــــــــك روبـــاه در حال فريـــــب است
حتي به من شك ميكني شايد كه اين شعر
در امتــــــداد ِ اتــــفاق ِ تــــلخ ِ سيـــب است
بايد بداني حـــــال من دســــت خودم نيست
مشكل گشايــــش ذكر يك امن يجـيب است

سجاد صادقي
http://man-e-ordibeheshti.blogfa.com/


yasi
ساعت15:41---26 خرداد 1391
salam vebe kheyyyyyyyyyyyli nazi dari be manam sar bezan age khasti linkam kon baname

forbidden love


yasaman
ساعت19:48---12 خرداد 1391
سلام منم وبلاگ شما رو لینک کردم شما هم اگر خواستین وبلاگ منو با نام دخنر تنها لینک کنین


عليرضا
ساعت16:13---27 بهمن 1390
ســـــــــــــــــــــــــــلا م

وب شمارو لينك كردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ دو شنبه 28 شهريور 1398برچسب:, ] [ 17:48 ] [ mahdi ] [ ]